اجدد الافلام واحدث الاغاني واستمتع باحلي دردشة معا الاصحاب
 
الرئيسيةالرئيسية  البوابةالبوابة  اليوميةاليومية  مكتبة الصورمكتبة الصور  س .و .جس .و .ج  بحـثبحـث  الأعضاءالأعضاء  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 
 

 حادث مروع في البحرين

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ماجي

¨°o.O vip O.o°¨°o.O vip O.o°
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 315
تاريخ التسجيل : 02/12/2009
البلد : دوله الامارت العربيه
المزاج المزاج : يوم ليك ويوم عليك

مُساهمةموضوع: حادث مروع في البحرين   الجمعة فبراير 12, 2010 12:20 pm

...

في البحرين صار حادث بين سيارتين ، السيارة الاولى يسوقها شاب (من السعودية) والثانية تسوقها فتاة (مواطنة بحرينه)


<BLOCKQUOTE>
<BLOCKQUOTE>
المهم في الحادث السيارات راحت فيها ، يعني ما ظل منها اشي ، لكن بلطف من الله الشاب والبنت طلعوا من الحادث زي الشعرة من العجينة ...

المهم طلعوا الاثنين من السيارة وباركوا لبعض على سلامتهم من الحادث الأليم ، يعني اللي يشوف هذا الحادث يقول أكيد في وفيات لا محالة ...
جلسوا يتكلمو مع بعض على جنبوقال الشاب للبنت :
ما احلى هذه الصدفة اللي جمعتنا في حادث
قالت البنت مع انه حادث وراحت سيارتيلكني سعيدة اني لقيتك .....
وبعدها جلسوا يضحكون مع بعض ونسيوا الحادث وتم التعارف بينهم ...
بعد شوي قالت البنت : تصدق ان حظنا سعيد لاني معي في السيارة زجاجة وس كي :
ايش رايك نشرب ونكيف واحنا في موقع الحادث ، وننسى هم الحادث ...
قال الشاب فكرة حلوة واخذ الشاب الزجاجة وقام يشرب منها حتى بقي شوي وبتخلص ...
وبعدها قال : يلا اشربي يا حلوة ، دورك خلينا نكيف شوي ...
قالت : لو كنت غبية مثلك لشربت ...
الحين تيجي الشرطة وتلقاك سكران ويحطون الغلط عليك مية في المية
وتصلح سيارتي وغصبن عن شنبك ...
....
كن نذلا تعيش ملكا
</BLOCKQUOTE></BLOCKQUOTE>
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmedabdalla3

¨°o.O مشرف O.o°¨°o.O مشرف O.o°
avatar

الجنس : ذكر
عدد المساهمات : 719
تاريخ التسجيل : 10/12/2009
البلد : العروسة اسكندرية بنت أم الدنيا
المزاج المزاج : مش رايق

مُساهمةموضوع: رد: حادث مروع في البحرين   السبت فبراير 13, 2010 10:18 am

ههههههههههه فعلا كيدهن عظيم

طبقت المثل اللى بيقول

عيش ندل تموت مستور

صحيح اللى يصدق الأنثى فى الاخر بيروح فى داهية ونهايته بتبقى سودة

انا واحد من المديرين بتوعى كان يقوللى

اللى يسمع كلام واحدة ست حتى لو كان رأيها صح أقل حاجه تدخله جهنم هههههههههههههههه

شكرا مجمج على الموضوع الحلو والحكمة اللى ختمتى بيها

تقبلى تحياتى

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التـــــــوقيـــــــع ـــــــــــــــــــــــــــــــــ


دوام الحال من المحال

فلا تجعل حياتك مرتبطة برحيل انسان

لأنك قد تجده فجأة قد تركك وذهب الى طريق آخر...


...
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
دنيا

¨°o.O مشرفه O.o°¨°o.O مشرفه O.o°
avatar

الجنس : انثى
عدد المساهمات : 256
تاريخ التسجيل : 15/12/2009
العمر : 30
البلد : فلسطين
المزاج المزاج : عادي

مُساهمةموضوع: رد: حادث مروع في البحرين   الجمعة فبراير 19, 2010 6:42 pm

سوال ليها البحرينيه هل هي مرتاحه في الاسلوب اللي عملته ازاي تناملها عين وهي ارتكبت الاثم والنذاله دي
فعلا ان كيدهم عظيم
شكرا على القصه

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ التـــــــوقيـــــــع ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
حادث مروع في البحرين
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات الوردة الحمراء :: ·^v¯`×]¦[ألمنتديآت ألـعـامـــة]¦[ׯ`v^· :: ღ•ღ منتدى الحوآر الهادف•ღ•ღ-
انتقل الى: